Introducció
La situació actual als CAPs, amb l’increment de la demanda de visites presencials requereix l’adequació de la programació específica pel personal d’infermeria.
Sovint ens trobem en la situació d’impotència davant d’un pacient i la seva demanda de visita al CAP.
La incorporació de la Gestió Infermera de la Demanda a comportat en el col·lectiu infermer adquirir un nou rol en el qual s’han tingut que actualitzar en un breu espai de temps; Una adequada programació dels motius de consulta es fonamental per la seva feina del dia a dia.
Saber utilitzar la comunicació com a eina eficaç per influir en els pacients requereix d’un aprenentatge poc establert, conegut i inadaptat a la falta de temps i a la pressió assistencial sanitària.
Objectius
Continguts
Gestió de la demanda de la consulta d’infermeria.
Nou model: Programació per motius
Metodologia
Curs de base teòrica fàcil amb taller pràctic on s’expressaran i es resoldran situacions habituals dels professionals.
La classe teòrica es farà amb suport Power Point.
La part pràctica es realitzarà mitjançat anàlisis de casos
Associat i aprofita tots els avantatges
Rebràs informació, novetats i notícies. Tot relacionat amb l’associació.