Taller per a personal administratiu: Gestió de la demanda d’infermeria

Introducció

La situació actual als CAPs, amb l’increment de la demanda de visites presencials requereix l’adequació de la programació específica pel personal d’infermeria.
Sovint ens trobem en la situació d’impotència davant d’un pacient i la seva demanda de visita al CAP.
La incorporació de la Gestió Infermera de la Demanda a comportat en el col·lectiu infermer adquirir un nou rol en el qual s’han tingut que actualitzar en un breu espai de temps; Una adequada programació dels motius de consulta es fonamental per la seva feina del dia a dia.
Saber utilitzar la comunicació com a eina eficaç per influir en els pacients requereix d’un aprenentatge poc establert, conegut i inadaptat a la falta de temps i a la pressió assistencial sanitària.

Objectius

  • Generals
    Millorar i adequar en el temps disponible la programació de visites al professional d’infermeria a les consultes d’Atenció Primària.
  • Específics
    Adquirir tècniques i eines eficients, pràctiques i útils per poder programar al pacient.
    Identificar els motius pels quals el pacient requereix una visita.
    Desenvolupar les habilitats comunicatives per dur a terme estratègies d’influència cap al pacient.

Continguts
Gestió de la demanda de la consulta d’infermeria.
Nou model: Programació per motius

Metodologia
Curs de base teòrica fàcil amb taller pràctic on s’expressaran i es resoldran situacions habituals dels professionals.
La classe teòrica es farà amb suport Power Point.
La part pràctica es realitzarà mitjançat anàlisis de casos

Taller per a personal administratiu: Gestió de la demanda d’infermeria

Informació del Curs

Participants: 12

Hores lectives: 4 hores

Docent/s: Infermera d`AP

Organització: AIFiCC

Preu: Demaneu pressupost a [email protected]

Associat i aprofita tots els avantatges

Rebràs informació, novetats i notícies. Tot relacionat amb l’associació.

XARXES SOCIALS

CONTACTA

© All Rights Reserved. Dissenyat per    Magnore